Neignoruokite greičio: SEO rodiklis, kurio negalima pamiršti

Informacija ir laikas yra brangiausi šių dienų resursai. Informacijos pateikimo laikas tapo nauju šaltinio vertės matu. Nėra paslaptis, kad prastas našumas neigiamai veikia pozicijas paieškos rezultatuose. „Google“ teikia pirmenybę greitiems puslapiams.

Naujausi tyrimai parodė, kad pagrindinis veiksnys, lemiantis svetainės poziciją paieškos sistemose, yra puslapių užkrovimo greitis.

Kodėl šis rodiklis toks svarbus? Paieškos sistemos skiria daug dėmesio šiam aspektui dėl paprastos priežasties: kuo daugiau paieškos sistemos rezultatų TOP-e yra lėtai veikiančių svetainių, tuo ji mažiau konkurencinga. Žmonės gali nežinoti tikslaus laukimo laiko, bet jie tikrai negrįš ten, kur jiems teko laukti.

Kaip patikrinti svetainės užkrovimo greitį?

Šiek tiek teorijos:

  • Normali svetainės užkrovimo sparta: 1 sekundė ir greičiau.
  • Optimali svetainės užkrovimo sparta: nuo 2 iki 3 sekundžių.
  • Žema svetainės užkrovimo sparta: daugiau nei 3 sekundės.

Ypatingą dėmesį reikėtų atkreipti į rezultatų pateikimo mobiliųjų telefonų vartotojams greitį. Nuo praėjusių metų vasaros, įdiegus „Google“ naujovę pavadinimu „Speed Update“, žemos užkrovimo spartos puslapiai automatiškai perkeliami į patį apačią.

Taigi, kad neprarastumėte konkurentų ir neatbaidytumėte klientų gaišdami jų laiką, reikia optimizuoti svetainės užkrovimo greitį. Norėdami pagerinti rodiklius, galite naudoti bet kuriuos įprastus įrankius.

Pirmiausia reikia patikrinti, kaip greitai įkeliami skirtukai. Kaip tai padaryti? Yra keletas įrankių:

  • PageSpeed Insights ir kiti „Google“ įrankiai веб-мастерам
  • SynTraffic
  • CloudFlare
  • WebPageTest
  • Pingdom

Mobiliųjų versijų puslapiams reikėtų naudoti „Google Lighthouse“. Šis įrankis veikia esant silpnam signalui ir neprisijungus prie interneto.

Tikrinimo metu šie įrankiai palygina jūsų rodiklius su idealiais pagal keletą kriterijų:

  • HTML, CSS ir JS kodo kokybė;
  • Ping lygis iš skirtingų miestų;
  • Talpyklos naudojimas;
  • Perėjimų iš puslapio į puslapį skaičius ir kt.

Patikslinus rezultatus, gausite įvairią informaciją, pavyzdžiui, kokie scenarijai daro įtaką įkėlimui arba kaip vaizdų optimizavimas gali paveikti svetainės įkėlimo spartos padidėjimą.

Kaip „Google“ vertina svetainės užkrovimo greitį?

„Google“ rimtai žiūri į mobiliosios svetainės versijos įkėlimo greičio klausimą ir būtent šis veiksnys yra esminis reitinguojant mobiliosios paieškos rezultatus. Svetainių savininkai, kurių „Page Speed Insights“ rezultatas yra nepatenkinamas, turėtų rimtai pagalvoti apie savo svetainės kokybę.

Kaip padidinti svetainės puslapių įkėlimo greitį „Google“?

Kyla klausimas – kaip padidinti svetainės įkėlimo greitį „Google“?

Įvykdžius visas įrankių rekomendacijas, norimo rezultato gali nepavykti pasiekti dar dėl vienos priežasties: žemos spartos priežastis dažnai yra CMS naudojimas.